Reklamacje i zwroty

REKLAMACJA

          Kupujący jest zobowiązany do złożenia reklamacji w formie mailowej. Firma rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni od daty jej złożenia. Reklamacje mechaniczne muszą być zgłoszone w dniu odbioru towaru, inne wady należy zgłaszać do 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki. Jeżeli dostarczony towar jest uszkodzony, a opakowanie zewnętrzne zostało zniszczone należy sporządzić wraz z kurierem dostarczającym przesyłkę, protokół uszkodzenia towaru, zwracając szczególna uwagę na odpowiedni opis wszelkich uszkodzeń lampy oraz jej opakowania (jest to bardzo ważne). Protokół taki należy wysłać na adres: info@voltalampy.pl. Po otrzymaniu protokołu firma wysyła nowy nieuszkodzony towar do kupującego. Każdą reklamację i zwrot towaru należy wcześniej uzgodnić ze sprzedającym, w przeciwnym razie sprzedający nie będzie uwzględniał reklamacji, jak również odbierał zwróconego towaru. 

 

ZWROT

          Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przedmiotu, zwrot środków przez sprzedającego nastąpi po upływie 14 dni od daty otrzymania zwróconego towaru przez kupującego. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, oraz ponosi pełną odpowiedzialność za uszkodzenia przedmiotu powstałe w trakcie odsyłania przedmiotu. Jeżeli kupujący odstępuje od umowy to ponosi wszelkie koszty związane z odesłaniem towaru do sprzedającego.